søndag 23. mars 2014

Hopen-Erlingbu-Heia, 23.03.14

Endelig kom jeg meg ut på tur igjen. Forrige helg var jeg på kurs i Oslo og da ble det dårlig med tur. Det liker ikke jeg selv om jeg hadde det supert. Nei, ut på tur aldri sur. I dag hadde Vivian og jeg bestemt oss for å gå fra lysløypa i Hopen slik at jeg fikk prikket inn Skipost nr. 22, 23 og 24. Og det fine denne gangen var at de skulle jeg finne med SKI på beina for en gangs skyld. Kryss i taket. Måtte benytte anledningen når det endelig har dalt ned litt snø. Nesten påskestemning i marka i dag. Solbrillene måtte faktisk på. Det var varmt i dag så jakka ble pakket i sekken, lua også :-) Fantastisk. Da vi kom til post nr. 24 bestemte vi oss for å gå til Erlingbu og videre ned til Heia. Snille pappaen til Vivian skulle komme å hente oss på Heia og kjøre oss til Hopen slik at Vivian fikk hentet bilen sin. Vi tok matpausen inne på Erlingbu. Varm havresuppe smakte nydelig.  Mange folk i marka i dag, men bare en gikk samme vei som oss. Tara fikk ikke bli med i dag siden vi ikke kjørte egen bil. Bilen min har funnet det for godt å få vondt i det ene bakhjulet sitt. Må til bil legen til uka :-( Turen i dag ble på 1,4 mil :-)





























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar