søndag 2. februar 2014

Kvarven på Kjærringøy 609 moh., 02.02.14

Turen i dag gikk til Kvarven på Kjærringøy. Kvarven er 609 moh. Jeg gikk sammen med Vivian, Kari, Helge og Petter. Selvfølgelig måtte jeg ha med meg hund på turen. Det ble Johnny sin Schäferhund Kaiser som måtte være stedfortreder for turdronninga mi Tara. Hun er sykemeldt pga uveitt på et øye. Med Kaiserekspressen foran gikk det radig oppover bakkene. Dessverre er det ennå like mye fart nedover så her var det bare å henge i stroppen og  håpe det beste. Jeg og Tara er liksom litt mere samkjørte på tur. Men en super tur ble det i trivelig selskap. Sola så vi også. Nydelig. To ørner sirklet over oss oppe på Kvarven. Flotte fugler.  Blåste på toppen så vi gikk ned til skogen for å spise og drikke medbrakt matpakke. Fra Kvarven så vi over til Strandåtind. Den lokker.... Må se om jeg klarer Stetind først, så skal jeg prøve Strandåtind :-)

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar